JellyPages.com

Tuesday, 20 December 2011

Seronoknyerr !!!
Maisa  seronok sbb dpt masuk kolah yg maisa nk … hahax ...Kalu maisa masuk kolah tu,maisa dah x bley la jumpa kengkawan … hermm tp x pa,kawan maisa pon ada gak masuk kolah tu … bley la jumpa …
Tp syg la sbb x dpt jumpa kwan2 yg lain …hurmm redha jer lh kan ...
Good bye frenzz !!

Saturday, 26 November 2011

rinduuuu !!!

Terasa berat melepas kepergiannya

Setelah kita berbagi dan bercanda
Satu persatu pergi meninggalkannya
Mendendangkan lagu sampai jumpa
sahabat, akupun akan mendendangkannya juga
Supaya syair lagu kita sama
Selamat tinggal sahabat semua 
Aku mohon, maafkan atas segala dosa

syair ku buat teman semua !!!

 hasratnya bersemayam, ingin keabadian
berbagi suka dan duka dalam bayangan
menguntai kata-kata persahabatan
dalam jalinan kisah kasih persajakan

kini dia pamit untuk satu keyakinan
dengan kata dan hati, terasa kehangatan
haturkan ijin untuk tinggalkan persajakan
tercermin dihatinya, menjunjung tinggi persahabatan

terasa berat mengabulkan permohonannya
seakan kehilangan orang yang tercinta
setelah bersama kita berbagi rasa
baik suka mau pun duka

seperti bunga ditinggalkan kekasihnya
kekasih pergi demi sebuah cita
meski kata masih bisa bersapa
segar dan layunya bunga tak tampak di mata

ooh.. kalau itu sudah keputusan
kami, pelangi tak akan dapat menghalang
namun, ayat-ayat cinta kami akan selalu terbacakan
sampai hatimu ingin kembali pulang

Salam kengkawan semua … Mysa rindu U all  …
Mysa x kan lupakan korang smua … korang semua pon jgn la lupakan Mysa erkk !!!
Mysa nak sangat jumpa korang semua balik … Kalau boleh tu nak jumpa kat skolah la baru la bestkan … Mysa rindu skolah kita …Rsa mcm  nak masuk balik darjah 6 … 

Sunday, 20 November 2011

Salam semua .. mysa rasa x puas hati la ngan result mysa .. sbb mysa dapat 2A 3A jerrr ... sedihnyerrr , napa lah terok sangat result mysa ... :'(



Friday, 29 July 2011


Lovey Birthday
Grab a new Myspace Layout


Wednesday, 8 June 2011

mysarah - mk1:

mysarah - mk1:

Thursday, 2 June 2011

Friendship Pictures
Friendship Quotes

Friends Are Forever Pictures
Friendship Graphics

Wednesday, 4 May 2011

Tumblr gifs